Newsletter maj 2022

Wydatki na reklamę w kwietniu w kategorii Samochody (osobowe, dostawcze, ciężarowe) spadły o niemal 40% w porównaniu do kwietnia zeszłego roku. Nowym liderem został Renault Polska, które poszło pod prąd wobec panującej tendencji i zwiększyło wydatki aż o niemal 660% w porównaniu do kwietnia zeszłego roku. Druga lokata dla Volkswagen Group Polska, który zmniejszył zaangażowanie o ponad 56%. Na trzecim miejscu znalazła się Toyota Motor Poland z okrojonym budżetem o 65,4%. Czwarte miejsce przypadło Opel Poland ze spadkiem wydatków o 21,4%. Piąte miejsce zajął Mercedes-Benz Polska z ogromnym wzrostem wydatków rok do roku. T10r

W rankingu marek pojawił się nowy lider Dacia, gdzie cały budżet został przeznaczony na model Jogger. Drugie miejsce zajął Opel, który przede wszystkim promował model Grandland. Podium zamyka Volkswagen ze sporym wsparciem dla modelu Taigo. Czwarty Mercedes postawił na promowanie grupy samochodów, a piąty Lexus na czele z modelem RX.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:

Remigiusz Salamon, Key Account Manager, Kantar, Media Division

remigiusz.salamon@kantar.com

Metoda sortowania: