09/10 Klucze Jakości 2017 i nagrody w Wielkim Teście Salonów!

20 września 2017 r., podczas piątej konferencji motoryzacyjnej Kantar TNS “Jutro jest dziś. Moment, w którym zmieniają się zasady gry na rynku motoryzacyjnym” zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2017. Wręczono także nagrody za najlepsze wyniki w tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat.

20 września 2017 r., podczas piątej konferencji motoryzacyjnej Kantar TNS “Jutro jest dziś. Moment, w którym zmieniają się zasady gry na rynku motoryzacyjnym” zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2017. Wręczono także nagrody za najlepsze wyniki w tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat.

TNS Garage Quality Check 2017 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego Kantar TNS.  To jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi.

W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz piąty, a po raz trzeci została przyznana nagroda w kategorii marek premium. Nagrody wręczali Karolina Wetoszka, Strategic Account Manager w zespole badań rynku motoryzacyjnego Kantar TNS i szefowa projektu TNS Garage Quality Check oraz Krzysztof Kruszewski, Managing Director Kantar Insights w Polsce.

Złoty Klucz Jakości, tak jak rok temu, trafił do Renault Polska. Statuetkę odebrał Zbigniew Wierzbicki, Dyrektor ds. Klientów i Skuteczności Sieci Terytorium EAST. II miejsce w rankingu na najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO otrzymał Peugeot, statuetkę Srebrnego Klucza Jakości 2017 odebrał Piotr Karaszewicz, Dyrektor ds. Części Zamiennych i Serwisu PSA, który odebrał również Brązowy Klucz Jakości dla marki Citroen

Klucz Jakości dla Marki Premium powędrował do Audi, a nagrodę odebrał Leszek Kempiński, Kierownik PR marki Audi.

„Serdecznie gratuluję wszystkim laureatom Kluczy Jakości 2017. Cieszy mnie rywalizacja marek w obszarze jakości obsługi, do której jednym z bodźców są także przyznawane przez nas nagrody, a jej beneficjentami są klienci. Jako lider badań w polskiej branży motoryzacyjnej będziemy nadal wskazywać najlepsze praktyki w zakresie obsługi posprzedażnej, aby wspierać biznes naszych klientów. Przecież to właśnie wyjątkowa obsługa w ASO jest jednym z głównym czynników wzmacniających lojalność na rynku samochodów nowych.” – powiedział Michał Roszkowski, Szef Działu Badań Rynku Motoryzacyjnego w Kantar TNS.

Laureaci Kluczy Jakości 2017

Podczas konferencji wręczono także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Nagrody w tej kategorii wręczali Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny tygodnika Auto Świat oraz Krzysztof Kruszewski, Managing Director Kantar Insights w Polsce. 

Nagroda za I miejsce w kategorii marek popularnych trafiła do marki Renault Polska. Statuetkę odebrał Zbigniew Wierzbicki, Dyrektor ds. Klientów i Skuteczności Sieci Terytorium EAST. II miejsce zajęła marka SEAT, statuetkę odebrał Tomasz Życki, Szef Marki SEAT w Polsce. Na trzecim miejscu znalazła się Mazda, nagrodę odebrał: Łukasz Żerdzicki, Dealer Network Development Manager.
W kategorii marek premium zwyciężyła marka Audi, nagroda powędrowała do rąk Leszka Kempińskiego, Kierownika PR marki Audi.