03_Wydatki na reklamę samochodów w lutym
Luty z bardzo dużym wzrostem wydatków na reklamę.
Wydatki na reklamę w lutym w kategorii Samochody (osobowe, dostawcze, ciężarowe) były wyższe aż o 82,1% w porównaniu do lutego zeszłego roku. Na pozycji lidera utrzymał się Volkswagen Group Polska, który zanotował wzrost aż o 116,6%. Druga lokata dla Toyota Motor Poland ze wzrostem o 30,4%, a ostatnie miejsce na podium dla Suzuki Motor Poland ze znacznie wyższym zaangażowaniem reklamowym o ponad 200%.
W rankingu marek liderem zostało Suzuki które wsparło grupę modeli. Druga pozycja dla Skody z wysokim budżetem na model Enyaq iV. Trzecie miejsce zajęła Toyota z największym wsparciem dla modelu Yaris Cross Hybrid. Czwarte miejsce dla marki Nissan z mocnym budżetem dla modelu Qashqai, a piąte dla Opla (wsparcie grupy modeli).
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:
Remigiusz Salamon, Key Account Manager, Kantar, Media Division
remigiusz.salamon@kantar.com