09_Nagrody w Wielkim Teście Salonów 2022 wręczone!

22 września 2022 r., podczas konferencji motoryzacyjnej „MOTOMORFOZA” organizowanej przez Minds & Roses zostały wręczone nagrody za najlepsze wyniki w tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat.

Nagrody wręczali Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny tygodnika Auto Świat oraz Michał Roszkowski, Senior Partner w agencji Minds & Roses.

Nagroda za I miejsce w kategorii marek popularnych trafiła do marki Renault. Statuetkę odebrał Pan Tomasz Mróz, Dyrektor Wykonawczy Renault i Dacia w Polsce. II miejsce zajęła marka Volkswagen, nagrodę odebrał Pan Tomasz Piasny, Dyrektor Rozwoju Sieci Dealerskiej Volkswagen. Na trzecim miejscu znalazła się marka CUPRA, nagrodę odebrał Pan Tomasz Wróbel – Dyrektor ds. CX & Rozwoju Sieci Dealerskiej SEAT & CUPRA.

Laureaci Wielkiego Testu Salonów 2022 – kategoria marki popularne

W kategorii marek premium pierwsze miejscu uzyskała marka Mercedes-Benz. Nagrodę odebrała Pani Urszula Reichman, Head of Marketing Mercedes-Benz Cars. II miejsce przypadło marce Lexus. Statuetkę odebrał Pan Stanisław Piasecki, Area Manager Lexus Dealers Network. Na miejscu trzecim uplasowała się marka Audi, w której imieniu statuetkę odebrał Pan Grzegorz Karst – Kierownik Rozwoju Floty Audi.

Serdecznie gratulujemy wszystkim laureatom. Cieszymy się, że dzięki rozdawanym nagrodom możemy docenić wysiłki marek i ich dealerów w podnoszeniu standardów jakości obsługi klienta w autoryzowanych salonach, szczególnie w tak trudnym dla branży okresie.  W tym roku gratulujemy w zasadzie wszystkim markom objętym projektem, gdyż nie zauważyliśmy wyraźnego pogorszenia jakości obsługi w sieciach dealerskich mimo tak trudnych ostatnich miesięcy wywołanych brakiem dostępności aut na rynku. Jeszcze raz gratulujemy i życzymy powodzenia w kolejnych edycjach projektu” – powiedział Michał Roszkowski, Senior Partner w agencji Minds & Roses Automotive.

Laureaci Wielkiego Testu Salonów 2022 – kategoria marki premium

Podobnie jak przed rokiem, równolegle do standardowego Wielkiego Testu Salonów zrealizowaliśmy badanie w salonach kilkunastu marek, które oferują na naszym rynku samochody w pełni elektryczne BEV. Wyniki projektu pokazują, że wiedza i zaangażowanie doradców w kontekście sprzedaży EV wyraźnie się poprawiły w porównaniu do badania sprzed 12 miesięcy. Wyróżnienia dla marek, które najlepiej wypadły w naszym teście na przygotowanie dealerów i salonów do sprzedaży samochodów elektrycznych powędrowały do marek Audi, KIA i Mercedes-Benz. W imieniu Audi wyróżnienie odebrał Pan Grzegorz Karst – Kierownik Rozwoju Floty Audi. Dyplom dla marki KIA odebrał Pan Bartosz Podsiadlik, przedstawiciel działu rozwoju sieci dealerskiej KIA, a dyplom dla marki Mercedes-Benz odebrała Pani Urszula Reichman, Head of Marketing Mercedes-Benz Cars

Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym!

Kontakt: Michał Roszkowski, Senior Partner M&R, 698 631 244 michal.roszkowski@mindsandroses.comkontakt@mindsandroses.com

O firmie Minds & Roses

Minds & Roses to największa polska agencja badawcza tworzona przez badaczy i konsultantów pochodzących z różnych środowisk i mających różnorodne doświadczenia wynikające z ich wcześniejszej pracy w małych i dużych agencjach badawczych. Wszyscy spotkali się w Mindsach gdzie zdobyte doświadczenia łączą z duchem i energią nowej firmy. M&R Automotive, to wyspecjalizowany zespół badawczo-doradczy skoncentrowany na insajtach konsumenckich i procesach biznesowych w branży automotive & mobility.