Konferencja Franczyzobiorców Euromaster Polska

RAZEM TWORZYMY PRZEWAGĘ
Konferencja Franczyzobiorców Euromaster Polska
W dniach 22-23 maja Euromaster Polska wraz z zaproszonymi gośćmi: właścicielami serwisów zrzeszonych w sieci, dyrekcją Michelin, oraz ekspertami branży motoryzacyjnej uczestniczyli w Konferencji Franczyzobiorców Euromaster.
Spotkanie odbyło się z pod hasłem RAZEM TWORZYMY PRZEWAGĘ rynkową.
Tegoroczne spotkanie miało charakter biznesowy. W pierwszej części konferencji uczestnicy wysłuchali prezentacji dotyczącej trendów rynkowych w branży motoryzacyjnej poprowadzonej przez Jakuba Farysia, Prezesa Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego.
Następnie, podczas dyskusji moderowanej przez Tomasza Nastaja, Prezesa Zarządu Euromaster Polska, zaproszeni eksperci: wspomniany już Jakub Faryś, Piotr Sarnecki, Dyrektor Generalny Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego, Philippe Videau, Globalny Dyrektor Franczyzy w Grupie Michelin oraz Dyrektor Marketingu Linii Opon Ciężarowych Michelin opowiadali o trendach i prognozach w odniesieniu do sektora motoryzacji, transportu, przemysłu oponiarskiego, a także korzyściach biznesowych wynikających z modelu franczyzowego, który zyskuje na popularności.
Konferencja była okazją do prezentacji aktualnej oferty Michelin i Euromaster dla partnerów biznesowych. Koncept Euromaster wyróżniają nowoczesne rozwiązania digitalowe, na których koncentruje się firma. Franczyzobiorcy coraz częściej doceniają rozwiązania systemowe, takie jak CRM, e-kalendarz, e-booking oraz systemy do zarządzania flotą i narzędzie zwane Euromaster Marketplace Opony, które pozwala porównywać ceny zakupów od wielu dostawców w łatwy sposób i w jednym miejscu.
Nowością przedstawioną podczas tegorocznej konferencji było rozwiązanie zaczerpnięte z działającej już na rynku polskim platformy MOTTORO które redefiniuje proces zakupów części w serwisach. Dzięki obecności Mariusz Pawluk, Prezesa Zarządu Motorro sp. z o.o., uczestnicy konferencji poznali szereg korzyści wynikających z partnerstwa i wdrożenia Euromaster Marketplace SMR. Euromaster Polska jest pierwszą siecią serwisującą opony i pojazdy, która nawiązała tego typu współpracę z Motorro sp. z o.o., co dodatkowo wskazuje na przewagę rynkową” powiedział Tomasz Nastaj, Prezes Zarządu Euromaster Polska.
Podczas spotkania nie zabrakło uroczystej gali z wyróżnieniami dla Franczyzobiorców, którzy osiągnęli najlepsze wyniki biznesowe. Specjalne statuetki za najlepsze wyniki zakupowe Grupy Michelin wręczył Przemysław Żabnicki, Dyrektor Sprzedaży Linii Opon Osobowych i Ciężarowych Michelin. Wieczór uświetnił występ Katarzyny Pakosińskiej.