09_10_Klucze Jakości 2019 i nagrody w Wielkim Teście Salonów wręczone!

19 września 2019 r., podczas siódmej konferencji motoryzacyjnej Kantar Automotive “BACK TO THE FUTURE” zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznane na podstawie badania Kantar  Garage QualityCheck 2019. Wręczono także nagrody za najlepsze wyniki w tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat.

KantarGarageQualityCheck 2019 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego Kantar Automotive. To jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące obszar obsługi posprzedażowej oraz stosowane w nim standardy.

W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz siódmy, a po raz piąty została przyznana nagroda w kategorii marek premium. Nagrody wręczali Karolina Wetoszka, Michał Roszkowski, liderzy Kantar Automotive Polska oraz Guillaume Saint, Global Automotive PracticeLead w Kantar .

Złoty Klucz Jakości, tak jak rok i dwa lata temu, trafił do Renault Polska. Statuetkę odebrałPan Piotr Tutak, Szef Działu Metod i Jakości Sieci Sprzedaży Terytorium EAST w marce Renault. II miejsce w rankingu na najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO otrzymała marka SEAT, statuetkę Srebrnego Klucza Jakości 2019 odebrałaPani Katarzyna Fogiel, Kierownik Szkoleń i Jakości sieci SEAT i Cupra, natomiast III nagrodzona została w tym roku marka Citroen, statuetkę odebrał Pan Robert Jakubiec, Koordynator Szefów Stref ds. Części Zamiennych i Serwisu

Klucz Jakości dla marki premium powędrował do marki Mercedes-Benz, a nagrodę odebrał Pan Piotr Dąbrowski, Head of Customer Services Operations MB Cars.
 
 „Serdecznie gratulujemy wszystkim laureatom Kluczy Jakości 2019. Cieszymy się, że dzięki rozdawanym nagrodom możemy docenić wysiłki marek i ich dealerów w podnoszeniu standardów jakości obsługi klienta w autoryzowanych serwisach. W tym roku gratulujemy w zasadzie wszystkim markom objętym projektem, gdyż widzimy wyraźną poprawę w poziomie spełniania monitorowanych przez nas standardów obsługowych na całym rynku. Jeszcze raz gratulujemy i życzymy powodzenia w kolejnych edycjach projektu”– powiedział Michał Roszkowski, Senior Head of Automotive, Kantar Polska.

Laureaci Kluczy Jakości 2019

Podczas konferencji wręczono także nagrody laureatom tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat. Nagrody w tej kategorii wręczaliStanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny tygodnika Auto Świat, Michał Roszkowski, Senior Head of Automotive, Kantar Polska oraz Guillaume Saint, Global Automotive Practice Lead w Kantar.

Nagroda za I miejsce w kategorii marek popularnych trafiła do marki SEAT. Statuetkę odebrał Pan Michał Szaniecki, Dyrektor marki SEAT i Cupraw Polsce. II miejsce zajęła marka Renault, nagrodę odebrał Pan Zbigniew Wierzbicki, Dyrektor ds. klientów i skuteczności sieci terytorium East w marce Renault. Na trzecim miejscu znalazła się Skoda, nagrodę odebrał Pan Tomasz Piasny, Dyrektor Rozwoju Sieci Dealerskiej Skoda.

W kategorii marki premium zwyciężyła marka LEXUS, nagroda powędrowała do rąk Pana Jacka Pawlaka, Prezydenta Toyota Motor Poland. 

Laureaci Wielkiego Testu Salonów 2019 

Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym!

Kontakt: Michal.Roszkowski@kantar.com